TRENING PERSONALNY
DLA KOBIET W CIĄŻY I PO PORODZIE

Aktywność fizyczna w ciąży jest niezwykle istotna dla zdrowia psychicznego i fizycznego przyszłej mamy. Regularne ćwiczenia wzmacniają mięśnie, pomagają utrzymać prawidłową postawę oraz zmniejszają ból pleców i stawów. Systematyczny wysiłek fizyczny dodaje energii, poprawia samopoczucie, kondycję i wytrzymałość organizmu. Tym samym kobiety aktywne fizycznie lepiej znoszą poród i szybciej wracają do formy sprzed ciąży. Co więcej, ćwiczenia w ciąży korzystnie wpływają także na rozwój prenatalny dziecka.

W trosce o bezpieczeństwo ciężarnej i dziecka treningi powinny odbywać się pod czujnym okiem doświadczonego trenera personalnego. Ćwiczenia należy dostosować do trymestru ciąży, stanu zdrowia oraz indywidualnych potrzeb i predyspozycji przyszłej mamy. Jeśli kobieta była aktywna przed zajściem w ciążę, powinna kontynuować umiarkowany wysiłek fizyczny także w ciąży. W przypadku ciężarnych, które unikały wcześniej ćwiczeń, należy stopniowo przyzwyczajać organizm do wysiłku.

DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z TRENINGÓW PERSONALNYCH W CIĄŻY?

  • Będziesz pod opieką doświadczonego trenera personalnego
  • Otrzymasz zestaw ćwiczeń indywidualnie dopasowanych do Twoich potrzeb, stanu zdrowia i trymestru ciąży
  • Zwiększysz siłę i wytrzymałość swoich mięśni
  • Poznasz techniki oddechowe, które odgrywają kluczową rolę podczas porodu
  • Zwiększysz świadomość mięśni dna miednicy
  • Przygotujesz swoje ciało do porodu
  • Nauczysz się wzorców ruchowych odciążających kręgosłup
  • Poprawisz swoje samopoczucie
  • Szybciej wrócisz do formy i sprawności sprzed porodu

PRZECIWWSKAZANIA DO TRENINGÓW W CIĄŻY?

  • krwawienia
  • niewydolność cieśniowo-szyjkowa
  • ciężkie postaci gestozy ciążowej
  • nadciśnienie tętnicze
  • cukrzyca
  • ciężka postać niedokrwistości
  • odmiedniczkowe zapalenie nerek
  • ciąża wielopłodowa (bliźniacza)
  • infekcje, przeziębienie, gorączka
  • wcześniejsze porody przedwczesne
  • choroby serca i płuc
  • łożysko przodujące (po 26. tygodniu ciąży)
  • stan przedrzucawkowy

Przed przystąpieniem do treningu personalnego wymagane jest przedstawienie zaświadczenia
od lekarza ginekologa o braku przeciwwskazań zdrowotnych.

DLACZEGO WARTO KONTYNUOWAĆ TRENING PERSONALNY PO PORODZIE?

  • Będziesz pod opieką doświadczonego trenera personalnego
  • Otrzymasz zestaw ćwiczeń indywidualnie dopasowanych do Twoich potrzeb i stanu zdrowia po porodzie
  • Wzmocnisz mięśnie pleców, brzucha oraz dna miednicy
  • Szybciej wrócisz do figury i formy sprzed ciąży
  • Ujędrnisz swoje ciało
  • Będziesz zrelaksowana i pełna energii
  • Poprawisz swoje samopoczucie

KIEDY ROZPOCZĄĆ TRENING PO PORODZIE?

Ćwiczenia po porodzie powinny być indywidualnie dostosowane do możliwości i kondycji każdej kobiety. Zaleca się jednak, aby pierwsze treningi odbywały się dopiero po upływie 6-8 tygodni od porodu. Średnio tyle czasu potrzeba, aby organizm kobiety odzyskał równowagę, a ciało było gotowe do ćwiczeń. Panie, które chcą rozpocząć trening personalny, powinny po okresie połogu odbyć kontrolę ginekologiczną w celu wykluczenia przeciwwskazań medycznych.

POTRZEBUJESZ TRENERA PERSONALNEGO?

ZAREZERWUJ TERMIN




Polityka prywatności dostępna jest na www.holsamed.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez Holsa Medical Sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Holsa Medical Sp. z o.o. "informacji handlowych"w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. nr 144, poz.1204 z późn. zm.) o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

SPECJALIŚCI

ARTUR JURCZYK

trener personalny

CENNIK

Wstępna konsultacja bezpłatna
Trening personalny dla kobiet w ciąży (60 min) 120 zł
Trening personalny dla kobiet po porodzie (60 min) 120 zł

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.